{is-mobile}

Sorteer op:

Outfitters Nation Kinderkleding

Straten van Europa

Outfitters Nation startte in 2007, als onderdeel van Bestseller, met collecties voor jongens en meisjes tussen 10 en 20 jaar oud. Het doel van dit kledingmerk is om gezien te worden in de straten van Europa. Een mooie ambitie die zeker waar te maken is. Dit komt onder andere doordat het van oorsprong Deense moederbedrijf producten verkoopt in meer dan 2800 warenhuizen over heel de wereld. In Europa, het Midden-Oosten, Azië en Canada zijn de collecties van Outfitters Nation te vinden. Niet alleen de straten van Europa zijn bekend met het merk, maar de rest van de wereld dus ook. 
 

Blije jeans

Jeans is het belangrijkste kledingstuk dat Outfitters Nation ontwerpt, ontwikkelt en verkoopt. Het merk legt uit dat ze weten dat je dag begint net als ieder andere; door been voor been je jeans aan te doen. Voor kinderen is dit ook het geval. Daarom heeft Outfitters Nation haar kwalitatief waardige kinderkledingcollectie in tweeën verdeeld. In Upbeat Jeanswear staan gelukkig zijn, energie en optimisme centraal. De inspiratie voor deze lijn komt eigenlijk uit het alledaagse leven, waar humor en ontspanning het belangrijkste zijn. Donkere kleuren en coole prints worden gemixt met een jeugdige look. Je bent immers jong en wilt er hip uit zien. 
 
 

Stadsjeans

Volgens Outfitters Nation past bij het leven in de stad weer een andere jeans. De trends uit de bewoonde wereld zijn hierbij van grote invloed. Vooral Europese hoofdsteden inspireren het merk tot de ontwikkeling van de stadjeans. Nog een belangrijk detail is dat je jezelf moet kunnen uitdrukken en jezelf moet kunnen zijn in deze jeans. Doe je niet anders voor, dat doet het merk zelf ook niet. Wees individueel en onderscheid je. Jij weet immers het beste welke stijl bij je past en dat is de kracht van Outfitters Nation.  
 

De nieuwste kinderkleding en het grootste online aanbod ( 321.312 producten )
{cache-date}